معجزه رسید :)

خرید بک لینک


+ اون میگه،منم میگم که : همیشه بسته های پستیمون وقتی به دستمون میرسه که توی بدترین حالیم و رسیدن عمو پستچی پشت در بهترین اتفاقه :)

+ از معجزات وبلاگ نویسی هم میشه به این اشاره کرد که دو نفر که اصلا همدیگه رو ندیدن معتاد به فرستادن جینگول پینگول برای همدیگه میشن و هی هر سال ذوق میکنن برای رسیدن بسته هاشون :))))تولد، عید، یلدا، روز دختر !! همینجور مناسبت میسازن و یه بسته پر از عشق میکنن میفرستن :) و ایجوری میشه که بهم وصل میشن ^_^


+ گوشی که ندارم ایشالا بعدا عکس این معجزاتو میذارم :))


سی و نُه...

ما را در سایت سی و نُه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 47 تاريخ: جمعه 29 دی 1396 ساعت: 3:22

صفحه بندی