مسافری امروز صبح با سرخوشی و حال خوب تماس گرفت و قصد رفتن از یاسوج به تهران رو داشت و سر بلیط گرفتن و واریز پولش و پافشاری های من هی سر به سرم میذاشت و شوخی میکرد و پشت تلفن کلی صدای خنده ی خانوادش میومد تا اینکه به دقیقه نکشید که با ناراحتی زنگ زد و گفت کنسل کن که اون یکی سقوط کرد !!
به همین نزدیکیِ مرز بودن ونبودن ...مرز خنده و گریه ...
ما را در سایت سی و نُه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 67