خوشی یعنی امشب که یهو زنگ بزنن و بگن تو فلان شهر تو فلان نمایشگاه کتابم و بن خرید کتاب دارم بگو هر چی میخواااای :))))
و من حالا صاحب دوتا کتاب جیگرم اونم هدیه و مجانی آخهههه چی بهتر از این :))) با دیدن عکسشون حالا ذوق زده م تا به برسن به دستم کاملا ذوق مرگم :)))
ما را در سایت سی و نُه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 36