صد و نُه

خرید بک لینک


خودتون بهتر از من میدونید که چقدر روز جمعه میتونه کسل کننده باشه و بد بگذره به شخصه سعی میکنم همه ی بعدازظهر جمعه رو (اگه تو خونه موندم) حتما حتما بخوابم

اونقدر خوابیدم که احساس کردم یه خرسم :|

تا اینکه شب شد و خیلی بدتر گذشت خلاصه سرتون رو درد نیارم یا تعریف کردنِ ماجرای یه روز کسل :))

از الان بگم که دارم تو تاریکی و با نور مانیتور تایپ میکنم و بجای اینکه باز بخوابم (که البته با اون حجم خوابِ بعدازظهری خوابم کجا بود الان :دی) تصمیم گرفتم بالاخره از اون تعداد فیلم و انیمیشن مونده رو دستم (که البته شاهکار کردم و دلیر و زوتوپیا و غارنشین ها رو دیدم تا الان و احساس پیروزی میکنم حتی!) یه انیمیشن ببینم که کلی بهم پیشنهادش داده بودن و همش حوصله م نمیشد ببینم اوووف که چقدر چسبید :)


ایناهاش

همین الان عکس گرفتم به جون خودم اونم تو تاریکی اتاق :)))


+ storks یا همون لک لک ها با دوبله ی باحال گلوری ها :)


سی و نُه...

ما را در سایت سی و نُه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 45 تاريخ: يکشنبه 29 اسفند 1395 ساعت: 0:16

صفحه بندی